Städning.

När Sandra jobbar så passar vi på att städa här hemma.. Jag säger inget mer.

Vi ska slänga upp Bonnies spjälsäng på vinden, samt vardagsrumsbordet på övervåningen. Det är alldeles för stort där uppe. Imorgon ska vi också hänt några garderober Sandra har köpt. Jag vet inte riktigt hur hon tänkte.. Vem hjälper mig att bära upp dem samt tar ner byrån. Igen. Min lillebror som alltid ställer upp i alla lägen är i Mellerud. Förmodligen full.

Jaja, jag får väl ta i lite extra bara.

Kommentera

