Väderhelvete.

Den här jävla stormen som har varit alltså.. den kan dra åt helvete!

Jag och min fru skulle igår på bröllop i Kristianstad. Allt var ordnat, hotell, taxi, tåg. Rubbet!
Sandras mamma skulle kommit i fredags och stanna till idag för att ha hand om våra barn medan vi var iväg. Men hon kom alltså knappt från Helsingborg på grund av ovädret?! Hon blev fast i Lund..
Vårt tåg som skulle gått igår eftermiddag ställdes också in. Det här jävla vädret har ställt till en massa alltså. Jag har nu ont i ryggen och axlarna på grund av detta.. för vad gjorde vi igår istället då? Jo, vi skottade snö.

snö

Vi bakade en del också. Inte jag då.. jag håller mig lite i bakgrunden och håller låda istället. Det blir lite för stökigt och för mjöligt för min del..

Kommentera

