Åkommor från helvetet.

Fan! Har man något som är knas i kroppen googlar man ju det. Mest för att se vad som inte står rätt till.

Det är så jävla dumt.

Nu har jag åkt på något skit och googlar vad det skulle kunna vara. Vad får jag fram? Jo – cancer! Vad jag än googlar, vad jag än har för något, så är det cancer. Jag vet till största sannolikhet att det inte är det. Men det sätter ju griller i huvudet på mig. Nu kan jag inte släppa det. Måste jag besöka en doktor i Charlottenberg imorgon? Den här stan är så öde att den enda doktor som finns förmodligen är en zombie.

Slutsats – Googla inte era åkommor.

FAN!

Kommentera

