MER!

Jag vill ha något mer att bita i. Jag vill ha ett eller fler projekt att pyssla med. Jobbet i all ära men jag vill ha mer.. där jag kan styra helt och hållet vad som ska göras och hur det ska göras. Jag vill aldrig i mitt liv säga upp mig. Jag har det alldeles för bra på mitt jobb och trivs som fisken. Men jag kanske ska starta ett litet företag för mina egna projekt och för alla förfrågningarna från folk, som bara blir fler och fler. Va? Man vill ju få in cash också. Vita pengar. De där svarta pengarna (inte för att jag någonsin har fått svarta pengar) lockar inte. Men sen kommer det till tiden när man ska hinna med allt.. min tid är ju nu väldigt begränsad.

Jaja. Jag tänker bara högt jag..

 

 

 

Kommentera

