Black Friday.

Black_Friday_Logo

Idag ska jag jobba en liten stund, ordna till lite saker innan måndag då jag ska tillbaka till Charlottenberg.

Men jag måste också till Jönköping för att hämta ut mina nya glasögon..
Min lillebror ska följa med mig för att han ska köpa ett PS4. För fan!! Jag ska alltså springa runt i elektronikbutiker utan att kunna köpa något.. på självaste Black Friday. Det är ju dömt att misslyckas. Det vet ju jag med! Helvete. Sandra kommer att halshugga mig om jag kommer hem med något.. Kanske min lillebror bjuder mig på ett PS4? Man kan ju alltid hoppas. 

 

Kommentera

