Värmland.

Igår var det tänkt att jag och min lillebror skulle åka till Charlottenberg. Men efter att jag och Sandra i lördags var bortbjudna på 30-årsfest, och efter åtskilliga glas rödvin, så orkade jag inte. Jag hade väl orkat. Men min bror hade nog inte gjort det.. att köra hela vägen själv och med en jämrande, bakisgubbe bredvid.. Nä!
Sen kändes det inte alls som att jag hade fått någon tid med barnen eftersom att vi var på festen och min mamma hade barnen. BLABLABLA….! Vi bestämde oss för att åka idag på morgonen i vilket fall. Min klocka ringde 03:42. Kändes inte så farligt.. Ända tills nu.

Nu är det ta mig fan läggdags.. Jag är helt slut! Vi får hoppas att vi har el på stället där vi är och jobbar med. Någon grävmaskinist på utsidan hade grävt sönder kabeln för hela Hypermat!.

20131125-212749.jpg

Kommentera

