Min dag.

Hela familjen vaknade vid sju i morse, utspridda på hela övergången. Nej, det var inte fest igår, även om man skulle kunna tro det.

Vi gick ner och påbörjade den bästa frukosten man kan tänka sig. Amerikanska pannkakor.
Efter frukosten fick jag en morgonrock som jag har suktat efter länge och en fågelbok av barnen. Äntligen!

Vid tolv kom min mamma, syster och hennes pojkvän. Sandra hade gjort Budapestbakelse. Fy jävlar vad hon kan baka min fru. Efter det så blev det saffransbullar. Nu är jag så proppfull med bakverk att jag förtjänar en lur i soffan. Iförd min morgonrock. Det är min dag!

20131110-133902.jpg

20131110-133909.jpg

20131110-133916.jpg

2 thoughts on “Min dag.

Kommentera

