Dödsdomen.

Igår fick jag åka till sjukan efter lite rådgivning av en sjuksköterska. Jag har haft lite ont i bröstet och ryggen. Det liksom strålar ut från ryggen ut till bröstet. Jag kom dit och läkaren fick lyssna på hjärtljud och på lungorna. Men inget fel. Så jag gjorde ett EKG också Det var kul. Lite synd att det var över så snabbt.. jag trodde att man skulle ligga länge och höra hjärtljudet och så. Men icke! Resultatet visade ingenting, eller jo, det visade toppresultat. Men inget avvikande. Så läkaren sa att med var något muskulärt.

Jaha, det är väl bara att vänta att smärtan ska gå över.

ekg_71707469

Kommentera

