Sjukjävel.

Idag har det inte varit så händelserikt hos sjuklingen. Eller vänta förresten. Det har ju det förifan! Vid frukost så kom elektrikern och drog lite el i hallen. Ett uttag vid vardera fönster och ett i taket. Satte dit ett vägguttag också. Kanske hänger dit ett element så att vi får lite värme i hallen.

När han var i full gång, barnen och Sandra hade åkt till förskola och dagis kom mäklaren för en omvärdering. Det blir intressant! Sen lämnade jag in bilen som det är något stort fel på. Jag har försökt att få till nu att jag ska få byta ut Caddyn på jobbet.. Men det är svårt. Men det känns som att den här bilen har gjort sitt. Jag sitter som en kratta i den. Det är ingen krockkudde, eller sidokrockkuddar för den delen heller, på passagerarsidan. Så åk för fan inte med mig. Va! Sjukt! Om det skulle hända något (satan förbjude) så vill man sitta säkert. Har jag rätt? En arbetsplats ska vara säker, och framförallt ergonomisk. Jag vill inte åka flera tusen mil om året mer och sitta osäkert och som en kratta. Men men.. Vi får se vad som händer!

Nu lägger vi barnen och ska sen käka något. Men vad? Tipsa gärna. FORT!

Kommentera

