Brorsan.

Det var inte alls kul att åka iväg igår. Dels för att jag har någon form av förkylning som har satt sig på bihålorna, för tillfället. Och att det kanske dröjer till söndag innan jag får träffa min fru som åker till Skåne på fredag. Sen är jag van att min lillebror livar upp stämningen i bilen. Men nä, hans praktikperiod är slut och jag åker själv igen.. Samma sak igår kväll när jag skulle äta middag på hotellet.. Själv. Inte heller särskilt kul!
Jag saknar att jobba och vara med min lillebror.

One thought on “Brorsan.

Kommentera

