UFC-morgon.

Två nätter i rad har nu Bonnie vaknat vid fyrasnåret och är jättepigg. Det gör mig lite frustrerad. Tar vi upp henne så kanske det blir en ond cirkel och hon vaknar alltid vid den tiden och vill upp. Igår natt kämpade vi emot och tills slut somnade hon om i vår säng. Lite lättare då inte Hugo är där och trängs också. Inatt var det samma visa igen. Hon fick välling i vår säng och till slut så somnade hon om.. Jag smög då upp för att kolla på UFC 166 som började vid 4. Jag var relativt pigg så det gjorde inte så mycket. Bonnie vaknade vid sju igen och sprang upp för att hämta henne. Sandra får sovmorgon idag!

Nu kollar jag på presskonferensen efter galan och Bonnie kollar på Ninjago och äter vindruvor. Jag tror att hon saknar Hugo minsann. Det gör vi i alla fall. Idag kommer han hem!

Kommentera

