Bakisfrulle.

Igår var min fru ute med sina kompisar. Vad jag gjorde behöver jag väl kanske inte ens nämna? Jag spelade GTA V såklart. Nu när online-läget har släppts så är jag ännu mer fast.  Jag hade ingen whisky hemma.. svärfar drack upp den när han var här och hälsade på. Jag som var så jävla sugen alltså. Det fick bli sju koppar kaffe istället.

Eftersom att Sandra inte är ute så ofta så slår jag alltid till med en brakfrukost, dagen efter. Frukostar med amerikanska pannkakor, lönnsirap, serranoskinka och brie kan man väl inte ha varje dag. Så det är perfekt att ta sådana morgnar när hon har varit ute och svirat kvällen innan. Jag låter henne sova lite längre medan jag och barnen ordnar frukost. Det är förbannat mysigt det!

Kommentera

