Praktikanten.

Den här veckan, nästa och veckan därpå ska jag ha min lillebror med mig! Äntligen har jag någon som kan fixa kaffe, köpa vatten, köra bilen, hämta verktyg. Nä! Jag kör inte med honom. Han är så pass duktig att det inte går att köra runt med honom. Han förstår direkt när man visar hur inredningen ska vara. Lillbrorsan är så jävla bra! Ja, bortsett från att han dricker fem glas juice på morgonen. Inte så nyttigt, nej! Men han lär sig det också så småningom.

20131001-074259.jpg

Kommentera

