Morgonstund.

Jag vaknar av att Bonnie ligger och pratar inne i sitt rum. Klockan är 07:21. VA! Sådan sovmorgon med henne var längesedan. Jag drar mig lite eftersom att jag inte behöver stressa upp för att ta henne. Men hennes prat med sig själv (eller någon annan i rummet) övergår ganska snabbt i ett gapande efter Lalle. Hon skriker efter henne till det att jag öppnar dörren till hennes rum. Ja, det är visst inte bara jag som saknar min lillasyster.

Nu har vi borstat tänderna, jag och Bonnie. De andra sover och vi kollar på Disney Junior. 

Kommentera

