Pinne.

Nu ska jag sova. Har druckit en stor whisky nu ikväll. Enbart för att göra så förkylningen inte får mer fäste hos mig.
Jag har samtal med chefen imorgon vilket ska bli intressant. Men först ska jag till banken tidigt för att göra lite småskit.

Ska nog se till att börja på listerna imorgon med. Kanske skissa lite på den där hyllan vi ska ha i tv-rummet jag skrev om för ett tag sen. Jag blir alltid så inspirerad att skapa och bygga något, varenda gång jag är inne och läser bloggen Emelinn har!

Så får det bli – fredagen räddad!

20130926-235900.jpg

Kommentera

