Äntligen hemma.

Vaknade idag av en jävla huvudvärk. Men den har faktiskt gått över.. Däremot hostan och den täppta näsan vägrar släppa. Men det är väl bara att bita ihop? Det sitter ju i huvudet!

Nu är jag hemma i alla fall. Känns skönt att få kurera mig lite inför nästa veckas åkande. Jag tog med mig syrran hem också! Det blir kul att få umgås med henne ett par dagar nu när man inte ses så ofta.

Måsta ta tag i att sätta upp de här förbannade taklisterna i helgen också.. FAN! Jag visste att det var något..

Kommentera

