Stöckhølm.

Åker hemåt imorgon bitti igen. Tar med mig min kära syster hem också! Det ska bli kul att ha henne hemma ett par dagar.

Checkade in på Quality Hotel Globe nu ikväll.. de sa vid incheck att jag får ett designrum. Javisst, vad kul, tänkte jag. Helt okej rum, lagom stort, bra tryck i duschen, golvvärme och stor säng. Något som var konstigt var kanske att badrummets väggar var av glas. Javsst, själv kanske det inte är så stor grej. Men vafan, det är ju inte så att jag åker iväg med Sandra en helg och stannar på ett sång här rum..

20130925-232017.jpg

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Stöckhølm.

Kommentera

