Egen tv.

Jag kom hem igår vid 13. Kramade barnen och min fru, åt lite mat sen gick jag direkt upp till sängen. Jag mådde piss. Feber, skakningar och ett huvud fullt med snor.

Jag vaknade tre timmar senare och gick ner en snabbis för att hälsa på svärmor och hennes syster som är på besök hemma. Vi käkade lite sen påbörjade jag ett projekt som innebar att få upp mitt PS3 och alla barnens filmer på övervåningen. Främst för att jag skulle kunna spela mitt älskade GTA i lugn och ro när barnen sover och Sandra, hennes mamma och syster sitter där nere och kollar på film.

Så blev det igår. Och jävlar vad mysigt jag hade med mitt spel och min pinne. Det blir en repris på det ikväll!

20130923-083651.jpg

Kommentera

