Tredje rummet.

Nu är jag och min lille mamma incheckade på hotellet efter mycket strul.

Vi kom in till Malmö runt 13-tiden och gick mot hotellet.. Checkade in och, enligt personalen, fick ett stort rum högst upp på Clarion Collection Hotel Temperence. Vi gick dit och möttes av ett rum som någon alltså bodde i. VAFAN! Vi åkte ner med hissen igen och jag bad mamma sätta sig och ta en kaffe medan jag ordnade detta missöde. De bad så hemskt mycket om ursäkt och skyllde på något datastrul samtidigt som de gav oss ett större rum. När vi väl kom dit kanske jag gnällde lite för mycket? Vad vet jag? Men jag bokade ju faktiskt två separata sängar för att inte behöva ligga och kramas med mamma i en dubbelsäng, som detta rummet hade. Blev nu tilldelade ännu ett rum. Lite mindre, men i den nya delen och lite fräschare. Tack för det!

Blev bra mött av personalen hela vägen och de ursäktade sig oerhört mycket. Hela tiden!

Vad vi säger nu? Skål va?!

Kommentera

