Växjö.

Jag skulle lägga upp hotellrecensionen av Stenugnsbaden Yacht Club idag. Men min mobil dog och min laddare har fungerat så jävla dåligt. Så jag slet sönder den efter ett tafatt försök att laga den..

Nu är jag i alla fall i Växjö.. Har inge hänt så mycket på jobbet heller. Vi ska vara med vid en ombyggnation av ICA Cura. Men byggarna är lite slöa så det är lite stiltje för våran del.. Men imorgon hoppas vi att vi kan sätta igång ordentligt! Jag har hunnit med ett pass på gymmet på hotellet också.. tyvärr kommer jag nog inte att kunna gå i några trappor imorgon efter ett helvetesset med knäböj.. Men det återstår att se imorgon. Om jag ens kommer ur sängen..

Kommentera

