Bilhelvetestimmar.

Dagen började helt okej. Åkte från Karlstad till Kristinehamn för att jobba lite. Alltså byta ut lite skyltar på ett apotek. Efter lite strul med personalen som ville att jag skulle legitimera mig(?!) så satte jag igång. Det var lite sågning och sådant kul så att det tog sin lilla tid och efter det åkte jag till Kristinehamns Avfallsanläggning för att slänga ut de kasserade skyltarna. Åker nämligen runt med ett stort släp och det är så jävla tungt eftersom jag ska plocka med mig de gamla skyltarna. I alla fall.. efter det så begav jag mig mot Strömstad. En jävla resa rent ut sagt. Dåliga vägar och dåligt väder. Resan tog nästan 4 timmar med släp och något kaffestopp på vägen.

Väl där så lastar jag av verktyg, pallen med nya skyltar och går in på Nordby köpcentrum. När jag kommer fram till det apotek jag ska byta skyltarna på så är det redan gjort!!!!!!! Jag har alltså åkt den där jävla vägen helt i onödan.

Nu är jag i alla fall på Stenungsbaden Yacht Club och har precis käkat. Jag fick med mig en bricka med kaffe på rummet också. Sånt ger ett stort plus i kanten. Ett fräscht hotell jag har hört mycket om. Får se om det lever upp till förväntningarna. Men det lägger jag upp imorgon.

Kommentera

