Foderhelvete.

Vi började för ungefär för 7 månader sedan att riva ytskikt, väggar, skafferi, kök, badrum, toalett och allt därtill i huset. När vi hade rivit allt, och platsen där ett litet skafferi stod, fick min lillebror äran att klyva en djup fönsterkarm så nära vägg som möjligt. Det gick sådär! Men han gjorde en jävla massa i huset förutom det, som var klockrent! Utan honom och min lillasyster hade vi aldrig kunnat flytta in!

Men det där fönstret alltså!Det har skrattat åt mig varje gång jag har passerat eller gjort en kaffe på maskinen som står under. Fram till idag!
HA!! Det kan du ha, fönsterjävel!
Nu hoppas jag bara att Sandra kanske målar i veckan när jag är iväg.

20130908-211400.jpg

20130908-211418.jpg

2 thoughts on “Foderhelvete.

Kommentera

