Blixten.

Bonnie vaknade kvart över fem i morse. Så fort jag hörde att hon var vaken, och inte bara pratade i sömnen, sprang jag ner, så snabbt att jag snubblade på sista trappsteget. Jag slängde in flaskan i micron och stod bara och väntade. Mina längsta trettio sekunder någonsin. Öste sen skopa efter skopa ner i  flaskan, skruvade på nappen och sprang lika fort upp, skakandes vällingen. Gav henne vällingen och lade ner henne, sa godnatt igen och gick in till sängen. 

Hon somnade om och vaknade kvart i sju. Äntligen va! Det kanske vänder? Eller så kan det bero på att jag är så fruktansvärt snabb.

Sandra och Hugo ligger fortfarande där uppe och sover. Jag och Bonnie dricker kaffe och välling – så det ska vara!

20130908-073922.jpg

MORRN!

Kommentera

