Yuppienalle i bilen.

mobilLäste på DN att prata i mobil under tiden du kör bil skärper din koncentration..
Men har de studerat tre miljoner amerikaner så stämmer det väl. Jag kan väl köpa det till viss del.. jag kör ett par tusen mil om året och är jag börjar bli okoncentrerad, tappar fokus eller blir lite trött – då hjälper det faktiskt att ringa någon.

Eftersom att jag oftast åker själv är det väl det enda jag kan göra. Stanna för att slumra lite på vägen gör jag ju redan så mycket..

Kommentera

