Morgonhelvetet.

Jag gick till sängs igår lite småirriterad.. dels för att jag knappt träffade min fru på hela dagen sen att grejerna jag skulle packa inför jobbet idag, inte fanns på plats. Som det ändå var sagt att det skulle vara.
Hade sen en dotter som inte ville sova i sin säng. Så hon fick sova med mig och Sandra, men hon låg inte still!!!!! Då var klockan kvart i fem.. då gick jag upp.

Packade ner det sista i väskan, vilket gick bra. Men sen började skiten alltså..
Hittade inte min laddare till telefonen. Slog i mitt redan köttiga finger när jag ställde ner väskan vilket resulterade i mer blod. Gick ut till bilen för att packa in väskan och datorn men har inte med bilnyckeln. Hämtade nyckeln och kastade in väskorna. Gick tillbaka för att hämta dammsugare och Feinsågen och svär högt över att jag inte har städat bilen så att grejerna inte får plats där de ska vara. Slår i mitt finger igen! Startar bilen och ska precis till att åka till jobbet när jag upptäcker att jag inte har med varken plånbok eller solglasögon – jag springer in igen.

Jag åkte alltså hemifrån 5:13. Lämnar fabriken 06:47.. som jag egentligen inte ens skulle behövt åka till om allt hade funkat som planerat igår.

Men nu är jag i Västerås. Allt har gått smidigt som fan, vilket är tur. Annars hade jag brutit ihop. Ska tillbaka till Köping imorgon för lite smågrejer sen blåser jag hemåt igen.

 

Kommentera

