Älskade prylar.

Jag vill köpa prylar hela tiden. HELA tiden. Jag försöker hålla mig och tänka på att inte sätta sprätt på pengarna på onödiga grejer.. även om jag inte köper en enda onödig pryl. Roligare att köpa mer prylar till hemmet när väl allt är ‘färdigt’ med huset.

Men de grejer jag verkligen vill ha är en Tellstick Net. Du kopplar in den i din router hemma och sen köper du sådana där fjärrstyrda uttag men slänger fjärren som följer med. För med den här prylen kan du styra hela hemmets belysning med hjälp av din mobil eller om du vill göra ett schema som styrs av solen eller liknanade. Bra pryl!

Sen har vi ju mitt älskade Sonos! Nej, jag har inte köpt något än. Det kommer!

FAN! Jag vill köpa detta nu. Är det okej? Får jag? Snälla!

TellStickNet20130321-230832

Kommentera

