Hösthelvete.

Det verkar som att hösten är här va? Fan med!

Visst, jag gillar väl hösten. Men inget slår ju fan sommaren. Men det kommer väl blir mer gjort här hemma nu när man inte kan vara ute på samma spontana sätt. Man måste slänga på sig ännu mer kläder. Det regnar. Det är kallt. Fan! 

Hemma börjar det bli mer och mer färdigt. Förutom allt småpill.. men det blundar jag för en stund till. Just nu är jag på övervåningen så mycket som möjligt. Vi har i stort sett gjort klart vårt sovrum, barnens varsina sovrum och ett allrum där uppe.
Det som är mest prio nu är:

Nytt tak i Hugos rum.
Riva upp parkettgolvet i allrummet.
Trappan, trappan och åter trappan!

Nähä, om jag skulle ta och göra lite mellanmål till mig och barnen. Det är ju över tre timmar kvar till det blir mat..

Kommentera

