Spindeljävel.

Bonnie vaknade innan fem i morse och kom spatserande in till oss. Hon fick ligga i vår säng innan jag insåg att det är dumt att låta henne göra det. Kan jag tycka. Det är bättre att hon ligger och sover i sin säng istället för att komma in till oss varje gång hon vaknar. Så jag gick ner för att göra lite välling medan Sandra gick in med henne i sin säng. Hon drack upp vällingen och ville gå upp igen.. Vafan! Så jag gick in till henne, i tron om att min närvaro i rummet skulle göra att hon somnade om – men icke! Jag lade mig till och med ner på hennes matta, tog en kudde och en pytteliten filt om mig. Inte ens där kunde jag sova. Så det var bara att gå upp.

Satte oss i soffan och skulle gå för att göra kaffe till mig när jag i periferin ser något som inte ska vara i huset. Jorå, klart att det var en spindel. Hämtade en sko och mosade skiten ur spindeln. HA! Det kan regna hur jävla mycket det vill imorgon. Spindlarna får gärna vara inne. Men då ska de gömma sig, vara osynliga eller vara supersmå. Ok? Deal?

Godmorgon då! 

Kommentera

