Scones.

Sandra vaknade vid 8-tiden och vrålade för att hon var så hungrig. Det bästa med henne är när hon faktiskt är så hungrig att det går fort till frukosten står på bordet. Jag och barnen gick det ingen nöd på. Vi hade ätit tidigare på morgonen.. så tröttmössor får allt göra egen frulle eller ta det lilla lugna, haha! Hon ställde sig därför och gjorde en plåt med scones. Grym är hon min fru!

Nu har Sandra och Hugo stuckit till ICA. Bonnie ligger och vilar inne på sitt rum. Jag tänkte göra detsamma faktiskt. Jag måste ju ändå ta hand om min skadade arm. Det ser inte alls bra ut det här…

Kommentera

