Tisdag?

 
Sandra kom hem i eftermiddags med barnen. Då stack jag snabbt iväg till en kompis och skulle kolla på hans nybyggda hus, visa hur han sätter ihop kökskåp och tigga till mig lite överblivna socklar och foder.

Men innan jag stack så frågade Sandra vad jag skulle göra imorgon, eftersom att hon är ledig?
– Ja, ingenting, vara hemma och fixa, svarade jag då.
– Men du har ju bestämt med Lalle att ni ska till mormor..
– JA!? Men det är ju på torsdag vi ska dit.

VAFAN! Har jag sovit bort en hel dag eller vad är de frågan om? Det är ju redan torsdag imorgon.

Jaja, nu gör Sandra äppelpaj i köket, barnen sover och jag? Ja, jag gör ingenting.
20130828-192307.jpg

 

Får man ta ett glas vin idag? Det är ju onsdag säger de som vet.. 

Kommentera

