Sjukvecka.

Det blev som jag blev tillsagd av läkaren. Jag blir hemma resten av veckan för att verkligen kunna vila upp armen. Men det är svårt att säga nej till att jobba. Och vad ska jag göra hemma? Jobba? Nej, det går ju inte. Då blir jag väl aldrig okej i armen. Jag kanske kan måla lite i alla fall. Vi får se helt enkelt.. still kan jag inte vara.

Jag jobbade halva dagen idag, gick till Sandras jobb, gjorde henne och hennes kollega Julia sällskap till lunchen, sjukskrev mig, åkte hem, vilade lite och väntade på att Sandra skulle komma hem med barnen.

Nu är jag hemma själv med barnen. Sandra är på tillbaka på sitt jobb. Hon hann att äta med oss i alla fall. De skulle inventera eller något i butiken. Yes! Äntligen kan jag kolla på Joe Rogan Questions Everything hela kvällen. Eller en film kanske? Tipsa gärna!

Kommentera

