Sjukskrivning.

Vi får se hur det blir med att kunna vara hemma. Jag vill ju inte det såklart. Vem vill vara hemma och vila när man faktiskt är så pass funktionsduglig. Men är jag det? Nej, egentligen inte. Läkaren sa att jag inte fick anstränga min vänsterarm någonting. Då är det ju ganska svårt att göra ett bra jobb kan jag tycka? Jag vill ju inte vara till någon belastning när jag jobbar. Det blir nog lätt så om jag håller på med något att jag kommer att ropa efter lyft- och bärhjälp hela tiden. Då påverkas ju allas jobb? När man bygger Granngården är det tyvärr mycket tunga lyft. Som man envisas med att göra själv annars.

Men vi får se hur det blir efter idag. Är på banken för att ställa ut lite möbler och packa ihop verktygen i princip. Jag vill ju inte att inflammationen blir värre..

Kommentera

