Glada barn.

IMG_3060Hugo vaknade vid 5-tiden i morse och kom in till oss. Helt okej kan jag tycka. När klockan är så mycket så känner jag inte något behov av att springa över med honom till hans säng. En halvtimme senare kommer Bonnie in. Hugo sätter sig då upp och säger – ”nä, jag går in till min säng nu.” Vilket jag förstår att han gör. För Bonnie kan verkligen inte vara tyst på morgonen. Men nästan alltid på ett oförskämt bra humör. Men man kan inte fortsätta sova när hon är så högljudd. Så Hugo gick in till sitt rum för att sova vidare, jag tog Bonnie och gick ner, Sandra.. ja, hon har nog inte märkt av någonting av vad som har hänt i sovrummet.

 

Godmorgon då! Kaffe va?

Kommentera

