Bokhylla.

 

20130827-184112.jpgJag har länge funderat på den här väggen i huset och det måste göras någonting med den. Jag vill få in mina skivor men vill inte heller köpa några fula IKEA-hyllor att sätta in dom i. För det första håller det faktiskt inte i längden, sen är det inte så snyggt. Sen vill Sandra få upp alla hennes böcker. Men jag vill inte ha vanliga, traditionella bokhyllor – jag vill göra någonting eget. Jag måste ju få plats med skivspelaren också. Men det får jag ju om jag platsbygger en hylla.

 

shelves_fitted_2Jag skulle vilja ha något som ser ut något i stil med den här.
Från golv till tak, men då utan skåp nertill. Jag tror att det skulle bli bra. Eller?

Bilden är lånat från Rönningevillan.

 

2 thoughts on “Bokhylla.

  1. Mycket snyggare än alla ikeahyllor i världen! Om du gör det så vill jag gärna ha en uppföljning på hur du gick tillväga, vi har liknande planer för en vägg i vårt framtida hus nämligen. Lycka till!

Kommentera

