Skitiga barn.

Det var stressigt mot slutet idag på jobbet. Jag kom tillbaka vid 15-tiden och satte igång med allt. Det skulle vara klart idag.. Men vi hann inte med allt ändå. Skyndade mig sedan för att hämta barnen. Men innan det behövde jag byta bil med Sandra. Parkerade bredvid och tog hennes bil, stannade till vid hennes jobb, slängde in min bilnyckel och körde sedan upp för att hämta barnen.

Väl hemma så inser jag att jag också slängde med hemnyckeln i samma veva som Sandra fick nyckeln till bilen. VAFAN! In med barnen i bilen igen och ner till stan för att hämta nyckeln till huset.

Hemma så hann vi inte med mer än ett bad så var det läggdags.. Nu sover de snart.

20130826-192322.jpg

Kommentera

