Vin.

Igår när barnen hade somnat så kom min lillasyster och hennes kille hit. Jag och Sandra hade ätit på IKEA och var inte hungriga alls.. men de stormar in och sätter igång att laga en stor jävla potatisgratäng och steker på fyra ryggbiffar lite lätt. När väl maten var klar så kunde jag ju fan inte motstå maten. Så jag tryckte i mig ännu en middag. Drack gott vin till det och även ett par pilsner slank ner.. det känns lite idag, eftersom att Bonne vaknade vid 05:27!!! 

Godmorgon då!

Kommentera

