Kväller.

Då var det kväll och läggdags för barnen. Sitter inne hos Bonnie nu som inte vill sova. Men men, det gör mig inget att få sitta här lite och varva ner.

Hugos rum är klart. Så när som på tak, golv och taklist. Men vi kan väl kalla det för klart. Han fick in sin säng och byrå idag och han ligger nu där och ska sova. Han var så ivrig. Men sen är det rätt skönt att slippa dela rum med honom. Men att kunna ge sina barn varsina rum som jag har byggt alltså. Den känslan! är det inte mycket som slår.

Nu är min lillasyster här också och vi ska kolla på reprisen av nattens UFC-gala. Nej, jag gick inte upp inatt. Jag var allt för trött för det!

20130818-194058.jpg

2 thoughts on “Kväller.

Kommentera

