Jobbjobbjobb.

Då var 6 veckors semester slut. Jag är lite mätt på det. Inte att vara hemma med barnen och Sandra. Det finns ju ingenting som slår det. Men jag älskar ta mig fan mitt jobb. Jag vill jobba. Jag vill göra någonting! Jag försöker ju så mycket det bara går att göra saker här hemma. Men det är meckigt att få ihop det när Sandra jobbar och barnen är hemma. Det är inte så att jag sätter igång och reglar tak när barnen är hemma själva med mig. Då vill jag vara med dem, såklart!
Det som är bra är att jag startar på hemmaplan den här veckan. Ska bygga om en butik i stan. Det blir skönt att faktiskt komma hem på kvällarna!
Det hade varit tungt som tusan att åka iväg efter så här lång tid hemma med fru och barn.

Som sagt. Det ska bli kul att börja jobba imorgon! Men mest undrar jag faktiskt hur det kommer gå att lämna barnen på förskolan imorgon..

20130818-232016.jpg

Kommentera

