the Conjuring.

När vi ändå är inne på film så måste jag passa på att tipsa om den här. Det är halva nöjet när man går på bio – att se trailer för kommande filmer. Jag tror i alla fall att den här är svinbra!

Det är ett måste att se skräck och rysare på bio. Jag försöker alltid komma iväg med min lillbrorsa för att göra det. Man är fast i stolen, kommer ingenstans och det går inte att sänka ljudet. Förbannat bra med andra ord.

The Conjuring har premiär den 6 september. Gå och se den. Jag tror verkligen inte att man blir besviken.

Kommentera

