Ensam hemma.

Efter det att jag var nere och släppte av Sandra och barnen vid tåget stack jag hem, bytte om och ner till Mezza för att dricka lite öl med mamma.
Jättetrevligt! Inte ofta vi gör något, bara hon och jag. Tog oss en pizza på Akropolis också, ett par öl till och sedan vandrade jag hem.

Öppnade dörren, larmade av och slängde av mig skorna. En sådan konstig känsla när ingen kommer för att säga hej när man kommer hem. Visst, det var sent, barnen hade sovit i vilket fall. Men det var så mörkt, så tyst. Började plocka undan allt som jag inte hann med att fixa innan jag skjutsade barnen till tåget. Det är asjobbigt att vara ifrån barnen hemma. Det är en helt annan sak när jag åker iväg för att jobba. Men att vara hemma, helt själv. Det är inte alls kul. Jag har ju varit med dem dygnet runt nu i snart 6 veckor. Det märks verkligen. Jag gick till sängs vid 22 igår.
För det här tomma huset är inte alls kul utan min familj.

Det är tur att jag har bjudit hem en hel drös med folk idag. Så att jag slipper sitta själv. Nu ska jag hämta min lillebror. Vi ska iväg till brädgården för att köpa material till Hugos rum. Nu kör vi! Men först kaffe.

Kaffe. Tack!

A post shared by Victor Grankvist (@grankvist) on

Kommentera

