Krokar.

Äntligen har jag fått tummen ur och satt upp krokar i badrummet.
Jag valde att inte skruva upp dem. Körde med något bra lim jag hittade i firmabilen. Det lär hålla. Man ska ju undvika att göra för mycket hål i fuktspärren och förstöra kaklet. När det överflödiga limmet har härdat så skär jag bara bort det.

Det är krokar som vi hittade i huset. Känns bra att kunna använda sådana saker. Likadant med matsalsstolarna och ett par byråer. Det tror jag att de gillar, de som bodde här innan. De är och hälsar på ibland, om man får tro Hugo och Bonnie. Men jag är skeptisk till spöken.. Men vem vet va?

Kommentera

