Joe Rogan.

Jag och Bonnie har under tre morgnar nu bytt vår morgonrutin..

Jag är väl som de flesta, uppväxt med Fear Factor? Vad jag inte lade märke till då var den fantastiska Joe Rogan. Det enda man ville se (mer eller mindre) var väl stora, slemmiga skalbaggar och annat gött som folk skulle käka upp? Det lade ner 2006 för att sedan försöka sig på en comeback 2011 men fick lägga ner det igen.

Han dök sedan upp i UFC som kommentator. Och jag tror inte någon annan kan göra det jobbet bättre än han. Visst, tillsammans med Mike Goldberg är de oslagbara. Han kör sin podcast, the Joe Rogan Experience som jag försöker lyssna på så mycket som möjligt. Och sin stand-up, som han har gjort i över 20 år. Nu har han kört igång ett nytt program – Joe Rogan Questions Everything. Titta på trailern här nere för att få ett hum om vad det handlar om.

Det är vad jag och Bonnie har kollat på nu. Ett bra program! Rekommenderas verkligen.. särskilt om man gillar Joe Rogan!

One thought on “Joe Rogan.

  1. Pingback: Sjukvecka. | Grankvistarjävel

Kommentera

