Bakis.

Jag är alltså fortfarande dålig. Jag var ute i lördag för fan.. och jag känner mig fortfarande som ett vrak. Mne det går väl över det också?

Igår var det en dag som gick i ultra-rapid. Vaknade relativt tidigt. Försökte käka frukost.. går ju sådär lätt bakis. Efter det gick vi ut i trädgården. Jag rengjorde grillen och vi spolade upp poolen till barnen. Med mycket övertalning så lurade Sandra med mig på en promenad med barnen till stan. J blev då så jävla sugen på hamburgare.. så vägen dit gick ganska smidigt. Men när vi kom fram var stället stängt! Vafan! – Det blev pizza istället..

Väl hemma igen så somnade jag på gräsmattan. Vaknade av att ett par kompisar kom hit. Vi drack lite kaffe, käkade glass och jag skröt om grillen. Så nu kommer de hit på onsdag för att se vad den går för. BRA!

 

Nu sover Bonnie. Hugo och Sandra är och klipper sig. Vad jag ska göra? Jo, kolla på UFC från i helgen.

Kommentera

