Reglar och glass.

Bonnie ligger och sover medan jag och Hugo köttar glass. Helt rätt! 

Ska sätta igång och göra lite lunch snart tänkte jag. Grilla korv eller steka korv? Skönt att kunna vara ute och göra maten? När man kan! Efter det så blir det att dra iväg för att handla reglar så att Hugos rum kan få sig en omgång nu i helgen. Nästa helg ska Sandra och barnen till svärmor i Helsingborg. Jag och min mamma skulle dra iväg till Halmstad tänkte vi. Har inte gjort någonting med morsan sen typ.. jag vet inte när. Men nu krockar det med Sandra och hennes jobb. Så vi får nog tyvärr skjuta på vår lilla tripp. En månad!.. Fan!
Så nu ska jag då istället köra renovering i Hugos rum, hela nästa helg. El ska dras, OSB och gips ska upp, taket ska reglas. Förhoppningsvis hinner jag med lite spackling också. Sen är det golvet som är nästa projekt.

Nä, lunch var det ja!

 

Kommentera

