Jordnötssmör.

20130802-100049.jpgDet var Sandras tur att ta Bonnie denna morgonen. Vi kör i stort sett varannan dag för att det är kämpigt att gå upp 05:30 varje dag.. Jag blev väckt av Hugo som sa att klockan var halv åtta.. men i själva verket var klockan 8. Jaja, gick upp, ner och körde igång espressomaskinen, likt en zombie. En sömndrucken zombie.

Jag hann att dricka upp min kaffe innan mina nybadade barn kom ner för trappan. Dukade fram frukosten och gjorde mig en kopp till. Jag var så in i helvetes sugen på jordnötssmör. Käkade en macka med det på. Märkte att Hugo uppträdde lite märkligt och sa sen att det luktade konstigt.
20130802-100102.jpgTänkte inte mer på det sen utbrister han – ‘Pappa, kan du inte sätta dig i soffan och prata med dig själv istället! Det luktar inte gott’

Jaha, där har vi ännu en krabat som inte gillar jordnötssmör.. vafan! Det som är så gott..

Hugo åt däremot youghurt med skinka i? Han bestämde själv vad han ville ha i och gjorde allt själv. Varför bråka när han väl äter?

Kommentera

