Bingen.

Nu blir det sängen. Jag ska upp med Bonnie imorgon. Hon har varit som en väckarklocka den här veckan alltså. Inte en minut efter 06:00.

Jag tar mig nog en gubbalur också innan jag sen ska iväg till min gode vän Isse för att dricka lite procenthaltiga drycker och snacka skit. Kanske lite ps3 också!?

Det var ett jävla liv utanför då. Bara för att det är en liten jävla gräsplätt att sitta på behöver ni inte vara så förbannat högljudda. Och era satans kompisar med deras bilar som dunkar techno..STÄNG AV! Jag ska sova.

Kommentera

