Hugos rum.

Renoveringen går lite småhackigt såhär på semestern. Eftersom att Sandra jobbar de flesta dagarna så är det svårt för mig att hitta tid för att påbörja något. Särskilt om det innefattar att såga och köra med min älskade Festool-dragare med knack. Barnen gillar inte det ljudet.
Men idag som exempel så börjar inte Sandra jobba förrän vid 13. Då har jag idag påbörjat Hugos rum. Jag ska regla upp väggarna för att smidigare kunna dra el och ha infällda uttag och brytare. Nu har jag slut på material. Så i helgen igen får jag köra igång igen. Sakta men säkert.

20130801-114554.jpg

Kommentera

