Nya tag?!

Det har inte publicerats något sen jag fyllde år. Men vafan, det gör väl inget? Jag har haft fullt upp med typ allt.

Men jag ska köra på med lite nya tag. Jag har kommit fram till att jag har i alla fall tre veckor semester kvar. Vi har hunnit med en jävla massa här hemma, och Hugo har hunnit fylla fyra år. Jisses vad tiden går alltså.
Jag byggde en sandlåda till honom med tillhörande sittplats så att man kan sitta och ha lite mer koll. Och en plats för grillen.

Här nedanför kommer det att bli ett regn av bilder. Enjoy eller skit i det.

NU KÖR VI!

Kommentera

