Bröllopsnerver.

Nej, inte alls faktiskt. Inte vad jag kan känna själv i vilket fall. Men jag kan väl märka på alla andra att jag är lite småirriterad titt som tätt. Det kanske är ett tecken på nerverna..

Idag har vi gjort klart allting i lokalen. Mestadels av tiden gick åt barbyggandet. Jag är nöjd! Även att jag räknade fel! Slutresultatet blev över förväntan.

Det är alltså imorgon det gäller. Kanske är bäst att få sig en god natts sömn. Men en stor whisky först. Jag vaknade nämligen inatt av feberfrossa och ont i halsen. Trycker i mig tabletter. Och whisky!

Kommentera

