Flyg.

Vaknade vid 04:00 i morse av väckarklockan. Då hade jag vaknat till och från rätt länge. Bara att kliva upp och bege mig till Axamo.

Väl på planet som tog mig till Arlanda så somnade jag innan jag hann att sätta mig ner. Satte mig i raden med singelsäten och somnade till ljudboken. Vaknade av flygvärdinnan som petade på mig och sa att jag inte fick ha elektronik på vid start och landning. Jag vet!! Jag somnade bara lite.. Vaknade när hjulen stötte i marken i Stockholm och där fick jag springa till nästa terminal och gate som tog mig till Skellefteå. Större plan med större säten betyder skönare sömn! Vaknade återigen av flygvärdinnan. Men nu att vi hade landat och planet i stort sett var tomt..

Nu är jag helt slut. En lång jävla dag! Nu kastar jag in handduken. Godnatt!

Kommentera

